A labdarúgás hírei

A labdarúgás hírei

HIVATALOS: Megvan a Manchester United új csapatkapitánya

2017. július 12. - zolesz20

A karszalagot eddig viselő Wayne Rooney az Evertonhoz igazolt, ezért kellett új embert választani a posztra, a klub végül a rutinos játékos mellett döntött. A Manchester United hivatalos közleményben jelentette be, hogy Michael Carrick lesz az új csapatkapitány.

- Nagyszerű érzés és hatalmas megtiszteltetés, hogy egy ekkora klubnak én lehetek a csapatkapitánya. Ez lesz a tizenkettedik szezonom, sosem gondoltam volna, amikor 25 évesen ide szerződtem, hogy ennyi mindent elérhetek a klubnál. Önmagam szeretnék lenni továbbra is, nem is lenne helyes, ha ez a poszt megváltoztatna, kiabálnék a többiekkel és mindenkinek megmondanám, hogy mit tegyen. Futballistaként érkeztem, most pedig hatalmas szurkolója vagyok a csapatnak. Az évek múlásával egyre jobban megszerettem a klubot, így a csapatkapitányi poszt igazán különleges számomra - mondta az újdonsült csapatka

114103681-michael-carrick-sport-xlarge_trans_nvbqzqnjv4bq_9wf_3j7sd4a4l08_4vhg0ldyclv8w78covkuni0qne.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://labdarugashirei.blog.hu/api/trackback/id/tr6312658711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása